اسلایدر

از کالچوپولی تا حضور در جمع راستگرایان!در اخبار تیمهای اروپا ببینید.!

$@ بارسلونا @$اخبار بارساو...
اخبار فوتبال
لینک دوستان
خرید موزن میکرو تاچ مکس">خرید موزن میکرو تاچ مکس
خرید عینک آفتابی">خرید عینک آفتابی
خرید هدیهhttp://">خرید هدیه
تبادل لینک">تبادل لینک

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان sport و آدرس behnam111.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





لوچانو موجی شاخص‌ترین چهره رسوایی کالچوپولی ایتالیا به عرصه سیاست قدم گذاشته و نامزد راهیابی به پارلمان این کشور در آستانه پیمونته ایتالیا در جمع نامزدهای راستگرای حزب «اصلاح طلبان ایتالیایی» است.

این حزب دلیل نامزد کردن موجی مدیرسابق یوونتوس را که درسال 2006 به دلیل اثبات اتهامهای وارده به وی در پرونده کالچوپولی از حضور در عرصه ورزش محروم کرده بود، این طور توجیه کرده است: «موجی برای ما نماد مبارزه سیاسی علیه سیستم رسانه‌ای – قضایی بحث برانگیزی است که درایتالیا حرفه افراد را ویران کرده است.»
موجی در 75 سالگی قصد شروع یک فعالیت مهم سیاسی در پارلمان ایتالیا را دارد. درمورد نامزد شدن او، موضوع سن و محکومیت‌های صادرشده در ماجرای کالچوپولی سروصدای زیادی باعث شده اند. موجی درواقع درپی آن وقایع و پس از اینکه مدیرورزشی تیمهای مطرحی از جمله یوونتوس درایتالیا بوده، از حضور درفدراسیون فوتبال این کشور منع شده بود. اما او هرگز به طور کامل پس از آن ماجراها از عرصه رسانه‌ای کنار نرفت و انتظار بازگشت او به دنیای فوتبال، با توجه به آشنایان زیادی که در محافل ورزشی دارد، قابل پیش بینی به نظر می‌رسید. اما کمتر کسی انتظار داشت او به عنوان نامزد راهیابی به پارلمان ایتالیا معرفی شود.

 حالا همه بی‌صبرانه منتظرند تا ببینند شخصی که به دلیل زد وبندهای پشت پرده و مافیایی با داوران، از حضور درفوتبال منع شده، چه چیزی برای اصلاح کردن ایتالیا با خود به همراه خواهد داشت. اما این واقعیتی است که درجامعه ایتالیا همواره وجود داشته و افراد تبهکار و مجرم هریک به نوبه خود با شانس‌های دوباره و سه باره‌ای رو به رو می‌شوند. درایتالیا می‌توان به رغم فریبکاری وکلاهبرداری و دروغ، درعرصه سیاست جایگاه محکمی پیدا کرد. چند روز پیش از انفجار بمب کالچوپولی دربهار سال 2006، موجی و جیرائو که او هم از سوی فدراسیون فوتبال ایتالیا محروم شد، در رم به ملاقات برلوسکنی رفته بودند و روزنامه‌ها نوشتند برلوسکنی قصد داشت هردو را به میلان ببرد، اما پس اتفاقات رخ داده در فوتبال ایتالیا سرنوشت متفاوتی برای موجی و جیرائو رقم زدند.
 دراین سالها، موجی در رادیوها و اینترنت حضور گسترده‌ای داشت و روایت خود را از ماجراهای کالچوپولی تعریف کرده و همواره مدعی شد بی‌گناه بوده است. قضات دادگاه حرف او را باور نکردند، اما خیلی از هواداران فوتبال به او ایمان آوردند. آنیلی رئیس یوونتوس گفت موجی در زمان خود بهترین مدیرورزشی ایتالیا بوده و هرگز پیوند دوستی نزدیکش با او را پنهان نکرد.
 لوچانو موجی از فوتبال چیزهای زیادی می‌داند، اما اینکه اطلاعات او از سیاست درچه حد هستند را تنها با گذشت زمان و درصورت انتخاب شدن او، خواهیم فهیمد. زدنک زمن مربی رم و دشمن دیرینه یوونتوس در واکنش به این خبر جمله جالبی به زبان آورده و گفت، نامزد شدن موج
ی در انتخابات، آینه تمام نمای وقایعی است که در جامعه ایتالیا درحال رخ دادن هستند.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ دو شنبه 25 دی 1391برچسب:از کالچوپولی ,تا ,حضور ,در جمع, راستگرایان,خبر,عکس,, ] [ 14:3 ] [ بهنام ]

درباره وبلاگ

به وبلاگ من خوش امدید . مدیر وبلاگ بهنام . با ما تبادل لینک کنید
آرشیو مطالب
امکانات وب

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 3
بازدید دیروز : 13
بازدید هفته : 3
بازدید ماه : 1512
بازدید کل : 141904
تعداد مطالب : 467
تعداد نظرات : 46
تعداد آنلاین : 1



ریش تراش سه تیغ فیلیپس (مدل 6970)



سلام به تمام بازدید کنندگان از این وب.behnam111.loxblog.com
.
ابزار پرش به بالا
بازی اورجینال PES 2014 ساعت اسپرت طرح رولکس مارک WALAR

امارگیر حرفه ای سایت